Subject: FW: Olu kinnistu elektriliitumine
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: Mölder Roland <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 16:17:31 +0200

Palun saatke edaspidi taotlused TRAM üldmeilile.

From: Mölder Roland <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 8, 2024 4:01 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Olu kinnistu elektriliitumine

Tere!

Projekteerime Erala külas, Tartu vallas Olu kinnistule elektriliitumist.

Tööde käigus peame tulema kaabliga üle riigitee nr 39 (79401:005:0039)
ning kulgema tee äärest lõuna poole, vahemikus  9,432-9,735km.

Lisasin projekti kooskõlastamise dokumendid manusesse.

Lugupidamisega

Roland Mölder

Projekteerija/Geodeet

Mobiil: +372 5260354

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, 61713 Tartumaa, Eesti

Palun külasta meid:  <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.